آکادمی کسب درآمد از اینترنت

صفحه ای شامل جدیدترین روش های کسب درآمد اینترنتی در ایران

پایر، برترین سیستم پرداختی آنلاین: آموزش تخصصی افتتاح حساب و استفاده از پایر از صفر تا صد

لینک آموزش در یوتیوبلینک آموزش در آپاراتلینک آموزش در اینستاگراملینک آموزش در تلگرام

لیست لینک های مورد نیاز در ادامه دیسکریپشن موجود می باشد.

در این ویدئو که بخش پنجم از قسمت اول آموزش ها است با سایت پایر آشنا می شویم و چگونگی استفادۀ تخصصی از این سایت معتبر انتقال پول و ارزهای دیجیتال را می آموزیم.

ابتدا اطلاعاتی کلی در مورد پایر و ویژگی های متمایز کنندۀ آن نسبت به دیگر وبسایت های مشابه ارائه می کنیم، سپس به ثبت نام و افتتاح حساب پابر می پردازیم و مراحل ثبت نام را به صورت اصولی قدم به قدم طی می کنیم. پس از آن  تنظیمات پایر و کسب در آمد از معرفی دوستان مورد بررسی قرار می گیرند. بعد از انجام این مراحل به نحوه ارسال و دریافت ارزهای بین المللی دلار، یورو و روبل و همچنین ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، دش، تتر و ریپل می پردازیم. همچنین در مورد ترید، سرمایه گذاری، کسب درآمد از نوسانات بازار ارز های دیجیتال و تبدیل (یا همان اکسچنج) ارزهای دیجیتال (مثل بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، دش، تتر و ریپل) و ارز های بین المللی (مانند دلار، یورو و روبل) به یکدیگر، اطلاعاتی سودمند در اختیار شما خواهیم گذاشت.

 

لینک های مورد نیاز:

صفحه جامع لینک ها:

http://b.link/bcf

لینک ثبت نام و افتتاح حساب پایر:

http://b.link/x2

۰ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
آخرین مطالب