آکادمی کسب درآمد از اینترنت

صفحه ای شامل جدیدترین روش های کسب درآمد اینترنتی در ایران

والت بیت کوین: با کیف پول ارز های دیجیتال و والت کوین ها بیشتر آشنا شوید

لینک آموزش در یوتیوبلینک آموزش در آپاراتلینک آموزش در اینستاگراملینک آموزش در تلگرام

در این ویدئو کوتاه که توسط نوبیتکس (b.link/x3) ساخته شده کیف پول ارزهای دیجیتال و نحوه ذخیره سازی اون ها به شما عزیزان ارائه شده و سعی شده در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین و مفیدترین اطلاعات در دسترس شما عزیزان قرار بگیره.

یادتون نره که دیدن این ویدئو برای یادگیری قسمت های بعد و فهمیدن نحوه واریز و برداشت بیت کوین الزامیه و باید این ویدئو را حتما دیده باشید.

 

والت ارز دیجیتال چیه؟

بخوایم ساده بگیم والت ابزاریه که شما می تونید برای ارتباط با شبکه بلاکچین ازش استفاده کنید. انواع مختلف کیف پول ها می تونن به سه گروه اصلی نرم افزار سخت افزار و والت کاغذی تقسیم بشن. اما با توجه به کارایی شون بهشون کیف پول گرم یا سرد هم گفته میشه.

خب چه طوری کار میکنه؟برخلاف باور رایج این والت ها ارزهای دیجیتالی رو درون خودشون ذخیره نمی کنن؛ بلکه به شکل یه دروازه عمل می کنن که ابزار هایی رو برای ارتباط با بلاکچین فراهم می کنن. به عبارت دیگه این کیف پول ها تمام اطلاعاتی که شما برای استفاده از ارز های نیاز دارید رو براتون تولید می کنند. بگذارید با یک مثال پیش بریم. تصور کنید آلیس می خواد یه کیف پول جدید بیت کوین درسته تا باب بتونه براش پول واریز کنه. ساده ترین کار اینه که از یک برنامه کیف پول ارزدیجیتالی استفاده کنه وقتی آلیس کیف پول جدید می سازه اون برنامه چند جفت کلید عمومی و خصوصی تولید می کنه به همراه چند آدرس بلاکچین اما برای این که ساده تر بگیم یک جفت از این کلید ها و یک آدرس رو در نظر بگیریم، اول از همه برنامه یک جفت کلید عمومی و خصوصی رو ایجاد می کنه. این کلید عمومی برای تولید یک آدرس بیت کوین استفاده میشه. این همون آدرسیه که آلیس در اختیار باب قرا می ده. بعد از اون باب از کیف پول خودش به کیف پول آلیس بیت کوین می ریزه. دقت کنید که کوین ها هیچ وقت از بلاکچین خارج نمیشن، فقط از آدرسی به آدرس دیگه منتقل میشن ....

۰ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
آخرین مطالب