آکادمی کسب درآمد از اینترنت

صفحه ای شامل جدیدترین روش های کسب درآمد اینترنتی در ایران

بیت کوین چیست؟ همه چیز هایی که باید در مورد بیت کوین بدانید

لینک آموزش در یوتیوبلینک آموزش در آپاراتلینک آموزش در اینستاگراملینک آموزش در تلگرام

در این ویدئو سعی شده در کوتاه ترین زمان ممکن بیش ترین اطلاعات در مورد بیت کوین و ارزهای دیجیتال به شما عزیزان گفته شود. (با تشکر از سایت ایرانی «ارزدیجیتال» بابت دوبله و فارسی سازی این ویدئو)

یادتون نره که دیدن این ویدئو برای یادگیری قسمت های بعد و فهمیدن نحوه واریز و برداشت بیت کوین الزامیه و باید این ویدئو را حتما دیده باشید.

 

بیت کوین چیه؟ بیت کوین اولین ارز دیجیتال غیر متمرکز در دنیاست و به سکه های دیجیتالی گفته می شه که از طریق اینترنت مبادله می شن. در مقایسه با سری راه های پرداختی بیت کوین یک سری مزایا داره. به طور مستقیم و با استفاده از اینترنت مبادله میشه، نیازی نیست بریم بانک، کارمزد کمتری پرداخت می کنیم و همه جا می تونیم بهش دسترسی داشته باشیم. حسابامون محمدود نمیشه و هیچ پیش نیاز یا محدویدت قانونی براش وجود نداره.

بریم سراغ عملکرد بیت کوین، خرید و فروش بیت کوین از طریق صرافی های مختلف و در ازای پرداخت دلار ، یورو و غیره انجام میشه. این بیت کوین ها رو می تونیم رو کیف پول شخصیمون روی  کامپیوتر یا موبایلمون ذخیره کنیم. انتقالش هم به سادگی فرستادن یک ایمیله/ با بیت کوین همه چی میشه خرید.

ماینر ها شبکۀ بیت کوین رو امن می کنند. بعد از تأیید تراکنش ها، بخشی از بیت کوین رو به عنوان پاداش بر می دارند. بعد از تأیید تراکنش ها و بعد از اینکه ماینر ها پاداششون رو دریافت کردند، تراکنش ها توی یه دفتر کل عمومی ثبت میشه. بیت کوین پلتفرم جدیدی رو برای نوآوری فراهم میکنه و کاملا اپن سورس یا متن بازه و کدش برای همه قابل مشاهدس. این ارز روی اقتصاد همون تأثیری رو داره که اینترنت روی انتشارات داشت. وقتی همه به یه بازار جهانی دسترسی داشته باشن ایده های خلاقانه شکوفا میشه. بیت کوین بهترین راه برای کاهش هزینۀ تراکنش در کسب و کاره، قبول کردنش مجانیه، راه اندازیش سادس و امکان استرداد متقلبانه توش وجود نداره و در آخر اینکه جامعه بیت کوین اعتبار بیش تری به کسب و کار شما می بخشه.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت arzdigital.com مراجعه کنید.

 

۰ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
درباره من
آخرین مطالب